Intrebari & raspunsuri - Self Help

Produsele sunt disponibile in stocul magazinului sau se realizeaza la comanda?

Pentru o prospetime maxima, buchetele se realizeaza doar la comanda. Putem realiza in orice moment (in timpul programului) aproximativ 80-90% dintre buchetele si aranjamentele listate pe site.

Nota: Comenzile cu aranjamente pentru evenimente (nunti, botezuri, etc.) ar trebui plasate cu minim 10 zile inainte de eveniment.

Cum comand?

Comenzile se pot face doar online pe site - este necesar sa va inregistrati.

De ce este necesar sa achit in avans?

Datorita faptului ca realizam buchete si aranjamente doar la comanda iar aceasta procedura implica prelucrarea florilor naturale, este necesar sa achitati comanda in avans.

Ce garantie am ca voi primi ceea ce am comandat?

In Romania, avem cea mai variata gama de flori in stoc si cele mai complexe compozitii florale. Daca nu esti multumit, poti refuza comanda la momentul primirii, iar noi iti vom rambursa intreaga valoare.

In cat timp se livreaza? Pot programa o livrare?

Putem livra buchetele si aranjamentele florale de oferit in aceeasi zi sau la data la care ai nevoie de ele - te rugam sa lasi o notita legata de data de livrare in comanda.

Nota: Comenzile cu aranjamente pentru evenimente (nunti, botezuri, etc.) ar trebui plasate cu minim 10 zile inainte de eveniment.

Voi fi contactat telefonic? Destinatarul va fi contactat?

Nu te vom contacta decat daca avem nevoie de anumite date/detalii, daca destinatarul nu poate fi contactat sau daca este necesar sa facem o modificare semnificativa asupra aranjamentului comandat.

Destinatarul va fi contactat telefonic atunci cand curierul pleaca din locatia noastra carte adresa, pentru a confirma disponibilitatea pentru preluarea aranjamentului floral.

Puteti livra fara a contacta destinatarul inainte? Vreau sa fie o surpriza!

Aranjamentele florale sunt proaspete si ne dorim sa le livram in cele mai bune conditii, pentru a le pastra farmecul, parfumul si delicatetea. Din aceste motive, aranjamentele florale nu vor fi puse in livrare decat dupa ce destinatarul confirma ca se afla la adresa si le poate primi in timp util.

Aranjamentele florale arata ca in poza?

Estimam ca pentru fiecare aranjament putem respecta compozitia in proportie de 80-90%, pastrand totodata aspectul general al aranjamentului. Uneori trebuie sa modificam compozitiile datorita faptului ca unele flori nu sunt in sezon, sau cutia/cosul nu se afla in stoc in varianta din fotografie. 

Atunci cand consideram ca modificarile aduse aranjamentului floral sunt semnificative, te vom contacta pentru confirmare.

Care este politica companiei fata de clientii agresivi?

Clientii care prezinta un comportament agresiv sau amenintator - de exemplu: "Daca nu-mi oferi ceea ce vreau..." - vor fi blocati pe retelele de socializare, iar e-mailurile pe care le trimit vor fi blocate si redictionate catre Junk/Spam.