Intrebari & raspunsuri - Self Help
Q&A - Intrebari si raspunsuri
Raspunsuri rapide la cele mai frecvente intrebari
Produsele sunt disponibile in stocul magazinului sau se realizeaza la comanda?
Pentru o prospetime maxima, buchetele si aranjamentele florale se realizeaza doar la comanda. Putem realiza in orice moment (in timpul programului) aproximativ 80-90% dintre buchetele si aranjamentele listate pe site.
Nota: Comenzile cu aranjamente pentru evenimente (nunti, botezuri, etc.) ar trebui plasate cu minim 10 zile inainte de eveniment.
Cum pot comanda?
Comenzile se pot face doar online pe site, iar pentru a trimite o comanda online, este necesar sa va inregistrati. Nu putem accepta comenzi primite telefonic, prin email, chat, facebook (sau alte retele de socializare), etc..
In cat timp se livreaza? Pot programa o livrare?
Putem livra buchetele si aranjamentele florale de oferit in aceeasi zi sau la data la care ai nevoie de ele - te rugam sa lasi o notita legata de data de livrare in comanda.
Nota: Comenzile cu aranjamente pentru evenimente (nunti, botezuri, etc.) ar trebui plasate cu minim 10 zile inainte de eveniment.
De ce este necesar sa achit in avans?
Ce garantie am ca voi primi ceea ce am comandat? Aranjamentele florale arata ca in poza?
Avem una dintre cele mai variate game de flori disponibile in stoc si realizam compozitii florale atent pregatite, conform comenzii plasate. In cazul in care, la momentul livrarii, considerati ca produsul nu corespunde asteptarilor, aveti posibilitatea de a refuza comanda, iar noi vom rambursa integral valoarea acesteia.
Nota: Dupa acceptarea si livrarea comenzii, nu putem garanta prospetimea sau rezistenta florilor in timp, deoarece acestea depind de factori externi precum temperatura ambientala si modul de amplasare in locuinta. Recomandam pastrarea aranjamentelor intr-un spatiu cat mai racoros, ferit de surse directe de caldura.
Estimam ca pentru fiecare aranjament putem respecta compozitia in proportie de 80-90%, pastrand totodata aspectul general al aranjamentului, inclusiv gama de culori. Uneori trebuie sa modificam compozitiile datorita faptului ca unele flori nu sunt in sezon, sau cutia/cosul nu se afla in stoc in varianta din fotografie. Atunci cand consideram ca modificarile aduse aranjamentului floral sunt semnificative, te vom contacta pentru confirmare.Voi fi contactat telefonic? Destinatarul va fi contactat? Puteti livra fara a contacta destinatarul inainte? Vreau sa fie o surpriza.
Nu va vom contacta telefonic decat daca este necesar, de exemplu pentru clarificarea unor date, in situatia in care destinatarul nu poate fi contactat sau daca apare o modificare importanta legata de aranjamentul comandat.
Destinatarul va fi contactat telefonic de catre curier in momentul in care acesta pleaca din locatia noastra catre adresa de livrare, pentru a confirma disponibilitatea de preluare.
Aranjamentele florale sunt realizate din flori proaspete si dorim sa le livram in cele mai bune conditii, astfel incat sa isi pastreze aspectul, parfumul si delicatetea. Din acest motiv, livrarea se face doar dupa ce destinatarul confirma ca se afla la adresa si poate primi comanda. Acest lucru nu afecteaza efectul de surpriza, ci asigura o livrare reusita.
Care este politica companiei in privinta clientilor agresivi?
Comportament inadecvat al clientilor: comportamentul agresiv sau amenintator duce la excluderea permanenta de la servicii si suport. La Secret Garden, apreciem comunicarea respectuoasa si constructiva. Clientii care manifesta un comportament agresiv, amenintator sau ofensator — inclusiv acuzatii nefondate sau afirmatii precum „Daca nu imi dati ce vreau…”, „Chiar daca gresesc, ma voi asigura ca am dreptate…”, sau „Va fac reclama negativa…” — vor fi exclusi permanent de la toate serviciile si suportul. Orice incercari ulterioare de comunicare din partea acestor persoane vor fi ignorate si blocate. Echipa noastra nu are nicio obligatie sa tolereze un comportament care creeaza un mediu ostil sau afecteaza negativ starea de bine a personalului si reputatia Secret Garden.